popielata linia pozioma

Haller flaga napis

logo sp31 155x155

Informujemy, że od dnia 1 lutego 2020 roku wpłaty za obiady będą realizowane wyłącznie poprzez przelew bankowy na konto nr 30 1160 2202 0000 0000 6172 5147.

 

 

 
 
 

uczniowie projekcja na dywanie

W ramach realizacji programu "Zaprogramowani, czyli zespołowo i kreatywnie w świecie robotyki" w czytelni szkolnej w urządzeniu zwanym „Magicznym Dywanem”, został zainstalowany program zajęć wspomagający nauczanie programowania i myślenia komputacyjnego w edukacji wczesnoszkolnej.

Program ten jest praktycznym narzędziem wspomagającym nauczanie programowania w klasach 1 – 3 szkoły podstawowej w oparciu o pakiet edukacyjny "Funkodowanie".
Pakiet edukacyjny "Funkodowanie" składa się z zestawu multimedialnych gier i zabaw przeznaczonych na urządzenie "Magiczny Dywan", posiadające funkcje interaktywnej podłogi i interaktywnego stołu oraz obudowy metodyczno-dydaktycznej, w tym scenariuszy zajęć i kart pracy, które wraz z niniejszym programem stanowią publikację pt. "Funkodowanie w szkole - edukacja wczesnoszkolna".

Ta niesamowita pomoc służy uczniom do zabawy i nauki. Uczniowie klas 1, 2 i 3 bardzo lubią zajęcia z wykorzystaniem tej pomocy multimedialnej.

Zapraszamy wszystkich odwiedzających naszą szkołę w dniu 17.stycznia 2020 roku podczas trwania "Dobrej Nocy" do czytelni szkolnej. Tam będziecie mogli przenieść się w magiczny świat funkodowania.

Zapraszamy - uczniowie klasy 3b
z wychowawcą M. Rogaszewską