6:00-8:00
Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, dodatkowe działania edukacyjne - indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dziecka, praca z dzieckiem zdolnym.
08:00 - 08:30
Zestaw ćwiczeń porannych. Czynności samoobsługowe, przygotowania do śniadania.
08:30 - 09:00
Śniadanie. Zabiegi higieniczne. Przygotowanie do zajęć programowych.
09:00-10:00
Zajęcia dydaktyczne realizowane według założeń podstawy programowej oraz przyjętego programu wychowania przedszkolnego( rozwijanie różnorakiej aktywności dziecięcej, plastycznej, ruchowej, poznawczej, językowej, społecznej i matematycznej.)
10:00-11:30
Swobodne zabawy zorganizowane na terenie przedszkolnym (poznanie środowisk przyrodniczych i społecznych w najbliższym otoczeniu przedszkola). Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego. Gry i zabawy w sali w przypadku złych warunków pogodowych. Przygotowania do obiadu, czynności higieniczno-porządkowe.
11:30-12:00
Obiad
12:00-14:30
Swobodna zabawa dzieci na terenie przedszkolnym lub w sali. Tworzenie warunków do spontanicznej i zorganizowanej aktywności. Tworzenie sytuacji edukacyjnych rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania. Gry i zabawy ruchowe, badawcze, integracyjne. Uczenie zasad postępowania warunkujących bezpieczeństwo dziecka w budynku, i poza terenem przedszkola. Czynności higieniczno- porządkowe, podwieczorek.
14:30-15:30
Kontynuacja działalności edukacyjnej. Różne formy relaksu, bajkoterapia, słuchanie literatury dziecięcej czytanej przez nauczyciela lub zaproszonych gości. Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dziecka. Praca z dzieckiem zdolnym.
15:30-16:30
Własna aktywność dzieci, zabawy wg zainteresowań dzieci, manipulacyjne, konstrukcyjne, teatralne, stolikowe lub inne w kącikach zainteresowań, rozchodzenie się dzieci.