popielata linia pozioma

COVID-19 procedury bezpieczeństwa

Haller flaga napis

Komunikat Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 31 z dnia 15 maja 2020 r.

logo sp31 155x155

Zarządzenie Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 31 zmieniające zarządzenie z dnia 8 maja 2020 r. w sprawie zmiany czasowego zawieszenia zajęć w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 31 w Toruniu.

Treść zarządzenia - link.

Komunikat dyrektora przedszkola do rodziców - link.

Wniosek o powrót dziecka do przedszkola - link.

Wniosek o powrót dziecka do szkoły na zajęcia opiekuńczo-wychowawcze (szkoła organizuje zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w godzinach 7:30-15:30) - link.

Wytyczne MEN, GIS i MZ dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego - link.

Wytyczne GIS z dnia 04.05.2020 dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego - link.

 

Z poważaniem
Dyrektor SP 31
Adam Orgacki


Komunikat dla uczniów klas ósmych

logo sp31 155x155

Materiały dla uczniów klas ósmych dotyczące rekrutacji i naboru do szkół ponadpodstawowych

Informacja dla klas 8 dotycząca rekrutacji i naboru elektronicznego - link.
Terminy postępowania rekrutacyjnego - link



 


Komunikat dla uczniów klas ósmych

logo sp31 155x155

Na internetowej stronie Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy opublikowano komunikat w sprawie rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021 - aktualizacja z dnia 08.05.2020 r. Prosimy o zapoznanie się z treścią tego komunikatu - link.



 


Komunikat Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 31 z dnia 29 kwietnia 2020 r.

W związku z otwarciem obiektów sportowych w dniu 4 maja 2020 r., przekazuję Państwu harmonogram funkcjonowania "Orlika" oraz  boiska  szkolnego w SP 31 pod nadzorem animatora i pracowników szkoły.

Z poważaniem
Dyrektor SP 31
Adam Orgacki

harmonogram orlik


przybory szkolne napis

W związku z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej od poniedziałku, 16 marca br. nie będzie prowadzonych zajęć z uczniami w szkołach w naszym regionie, jak i w całej Polsce. Marszałek Województwa Kujawsko-Pomorskiego wychodząc naprzeciw potrzebom uczniów uruchamia Kujawsko-Pomorską e-Szkołę.

e- Szkoła rusza w poniedziałek o godz. 9.00 i będzie nadawać zajęcia dla szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych. Od 16.03 do 20.03.2020 r. w godz. 12.00 - 14.30 przygotowano lekcje online – wykłady, pokazy, warsztaty – z przerwami na pytania i dyskusję dla klas maturalnych. Od wtorku tj. 17 marca 2020 r. rozpoczną się zajęcia dla klas ósmych.

Program zajęć przygotowują wspólnie wszystkie kujawsko-pomorskie centra edukacji nauczycieli, zajęcia będą prowadzić najwyższej klasy nauczyciele specjaliści.

Program szkoły będzie rozwijany o zajęcia dla kolejnych klas szkół podstawowych i średnich, w tym liceów i szkół zawodowych oraz branżowych.

Aby wziąć udział w wirtualnych lekcjach,
należy kliknąć w Kujawsko-pomorska-e-szkola.
Uwaga! Nie trzeba się logować!


Komunikat dla klas 8
Centralna Komicja Egzaminacyjna na czas zawieszenia zajęć przygotowała  "Zestawy zadań powtórkowych". Llink do materiałów powtórzeniowych: https://www.cke.gov.pl/egzamin-osmoklasisty/materialy-dodatkowe/zestawy-zadan-powtorkowych/


 

nowydzialrodzicKiedy małe dzieci ucinają sobie popołudniowe drzemki nasza kultura sprawia, że dorośli zwykle rezygnuje ze snu w ciągu dnia.
Nawet gdy dobrze spaliśmy wiele osób odczuwa naturalny spadek aktywności po południu, po około 8 godzinach od porannego obudzenia. Badania dr Sary Mednick naukowca z Salk Institute w Kalifornii USA pokazują, że drzemki przydają się, aby zredukować stres, poprawić szybkość uczenia się, refleks, i być bardziej wydajnym, ogólnie poprawić zdrowie.
Jaka powinna być długość drzemki (za dr Sarą Mednick):
Nano-drzemka: 10-20 sekund badania nie wykazały jeszcze czy takie krótkie drzemki mają dobroczynny wpływ.
Mikro-drzemka: 2 do 5 minut Są zaskakująco efektywne w pokonywaniu senności.
Mini-drzemka: 5-20 minut Poprawia czujność, uczenie motoryczne i fizyczną wydajność.
Super-Drzemka (Power-Nap): 20 minut Zawiera korzyści mikro i mini drzemek, ale dodatkowo poprawia pamięć i oczyszcza umysł z bezużytecznych informacji, co pomaga pamięci długoterminowej (pamiętanie faktów, zdarzeń i nazw).
Leniwa drzemka: 50 do 90 minut Zawiera sen wolno-falowy i fazę snu REM. Doskonała do odbudowy kości i mięśni.
Miłego drzemania.


Opracowała: mgr Lidia Haładyn